ما عاشق هم بودیم
نوشته شده توسط : عاشق مهرنوش
ما عاشق هم بودیم حسی که یه عادت نیست
از من که گذشت اما این رسم رفاقت نیست
 
اینکه من و از قلبت بی واهمه میگیری
اینکه من و می بازی دنبال کسی میری
 
وقتی همه ی دنیات تنهایی و غربت بود
وقتی همه جا با تو احساس یه وحشت بود

 
کی با همه ی قلبش
بغض شبت و وا کرد
 
کی آرزو رو فهمید
کی با تو مدارا کرد
 
باشه برو حرفی نیست
من از همه دلگیرم
 
حالا که دلت رفته
دستات رو نمی گیرم
 
ما هر دو برای هم
هر ثانیه کم بودیم
 
کی جز تو نمی دونه
ما عاشق هم بودیم


حسی که یه عادت نیست
از من که گذشت اما
 
این رسم رفاقت نیست
اینکه من و از قلبت
 
بی واهمه میگیری
اینکه من و می بازی
دنبال کسی میری




:: برچسب‌ها: ما عاشق هم بودیم کی با تو مدارا کرد باشه ما عاشق هم بودیم ,
:: بازدید از این مطلب : 792
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1393/10/8/1 - - گفته است :
خوشگلم این از همشون قشنگ تر بود .برات آرزوی موفقعت میکنم.

/weblog/file/img/m.jpg
Fatemeh.i در تاریخ : 1393/9/16/7 - - گفته است :
سلام وب قشنگي داري مرسي كه اومدي وبم خواستم لينكت كنم نميدونستم با چه اسمي بكنمت بيا وبم بهم بگو خواستي هم لينكم كن

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/28/6 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/17/2 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/12/4 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1392/6/21/4 - - گفته است :
سلام . آفرین به شما . وب خوبی دارین . ممنون . راستی خواهشی دارم . میشه وب منو لینک کنید و به دوستانتون معرفی کنین ؟؟ واقعا ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
مدیر در تاریخ : 1392/5/16/3 - - گفته است :
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین

/weblog/file/img/m.jpg
nasim17 در تاریخ : 1392/5/15/2 - - گفته است :
داداش میای سایت عضو شی خواهشا من اومدم تو هم میای منتظرما باشه ممنون اگه بیای

تو رو خدا بیا دیگه جونه من نمیای

این سایت به همه 2000 تومن پول میده بیا عضو شو میریزه انی به حسابت

ببین قسمت دادم بیا دیگه هی خدا


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
تبادل لينك اتوماتيك در تاریخ : 1392/5/13/7 - - گفته است :
تبادل لينك كنيد 1000 بازديد گوگل جايزه بگيريد!
www.domins.rozblog.com
سرويس تبادل لينك رايگان بدون استفاده از nofllow


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
Asan Rank در تاریخ : 1392/5/13/7 - - گفته است :
سلام
شما ميتوانيد با استفاده از سيستم پر قدرت ما
بازديد و آمار سايت خود را به چند هزار در روز برسانيد افراد آنلاين خود را به شکل کاملا رويايي افزايش دهيد رنک و رتبه سايت خود را در گوگل و الکسا افزايش دهيد . همه اين خدمات کاملا رايگان!

آسان رنک
http://www.asanrank.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: